Algemene voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN

Bij Super Remie houden we van heldere taal. Daarom hebben we onze Algemene Voorwaarden opgesteld in heldere taal, leesbaar voor iedereen. Dit is voor ons allemaal fijner, toch?

1. Definities

  1. Klant = Jij, als je gebruik hebt gemaakt van onze diensten of producten.
  2. Dienst = ICT hulp, workshop, webinar of advies. Telefonisch, digitaal of face-to-face.
  3. Product = Een ding dat je bij ons gekocht hebt, waarschijnlijk met een snoer eraan of een batterij erin.

2. Wie zijn wij & hoe kun je ons bereiken

  1. Hoi! Wij zijn Super Remie. Als je ons wilt spreken, kan dat op de volgende manieren:
  2. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur.
  3. Kom je liever langs? Gezellig! Maak een afspraak op deze pagina:
  4. Handige nummers:
    • Ons KvK-nummer: 32170149
    • Ons BTW-identificatienummer: NL001846622B67

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je klant bent, dus als je één of meerdere diensten en/of producten van ons hebt afgenomen (zie 1.1). We doen ons best om deze voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.

Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product of dienst. In dat geval gelden deze, naast onze Algemene Voorwaarden, ook.

4. Het aanbod

Wanneer je een digitaal product afneemt betaal je vooraf. Hierdoor weet je altijd de prijs en krijg je, afhankelijk van het aanbod, toegang tot het gekochte digitale product.

Bij het afnemen van fysieke producten werken we met een offerte of factuur vooraf. Hierdoor weet je altijd wat je koopt en voor welke prijs. Bij een online akkoord op de offerte gaan we ervan uit dat je alle geoffreerde producten wilt kopen. Wanneer je direct een factuur ontvangt zijn we voorafgaand al (eventueel mondeling) overeengekomen dat je de producten wilt kopen.

Bij het afnemen van persoonlijke dienstverlening via de telefoon, digitaal of op locatie rekenen we altijd ons vaste uurtarief zoals vermeld op de boekings-pagina + reiskosten. Tevens worden parkeerkosten altijd doorberekend op de factuur.

Staat er een foutje op onze website? Dan mag je ons daaraan houden, behalve als het duidelijk een blunder betreft en je het van te voren had kunnen weten of als het foutje betekent dat we dit simpelweg onmogelijk kunnen nakomen.

5. De overeenkomst

  1. Wanneer je ons per uur inhuurt en geen abonnement hebt, werken we op basis van "best effort". Dit betekent dat we ons best doen om een probleem voor je op te lossen of, indien we de expertise niet hebben, je doorverwijzen naar de juiste expert. Meestal betekent dit: "Als de uitdaging oplosbaar is dan vinden we die oplossing ook!"
  2. Wanneer je een abonnement bij ons hebt dan kan het zijn dat je ook een SLA (Service Level Agreement) hebt ontvangen. We doen dan, net zoals bij 5.1, ons uiterste best en hierbij komt nog dat we je bijvoorbeeld binnen een afgesproken tijd zullen helpen. We gaan ervan uit dat je alleen zegt dat je spoed hebt als het niet tijdig reageren door ons ook echt nare (gezondheids- of financiële-) gevolgen heeft.
  3. We doen ons best om digitale producten volgens afspraak te leveren. Stuur ons gerust een e-mail of WhatsApp bericht als je je product niet of te laat ontvangen hebt. Zie 2.1.

6. Herroepingsrecht

  1. Als je een fysiek product bij ons gekocht hebt mag je het binnen 14 dagen aan ons retourneren. Stuur ons gewoon een bericht (zie 2.1) als je iets wilt retourneren.
    • Je hoeft geen goede reden te hebben als je een fysiek product retourneert.
  2. Als je ontevreden bent over een digitaal product krijg je je geld binnen 30 dagen terug, mits je het product echt geprobeerd hebt!

7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd

  1. Als je een fysiek product hebt ontvangen en je twijfelt toch nog over je aankoop, behandel het dan zoals je ook zou doen als je het nog zou willen verkopen. Is het product niet netjes behandeld, dan kan het zijn dat je er minder geld voor terug krijgt.
  2. Als je een digitaal product hebt gekocht, vinden we het fijn als je het ook echt gebruikt. Zo kun je je ervaringen met ons delen mocht je er toch ontevreden over zijn. Gebruik je het product niet, dan kan het zijn dat je er minder geld voor terug krijgt.

8. Wat je van ons kunt verwachten na het retourneren

Heb je binnen 14 dagen aangegeven dat je een fysiek product terug wilt sturen? Dan doen wij dit:

  1. Na het ontvangen van het product storten we binnen 14 dagen het geld terug op je rekening.
  2. Na het opzeggen van het digitale product storten we binnen 14 dagen het geld terug op je rekening.

9. Verzendkosten bij retourneren

Die komen voor jouw rekening. Stuur of breng het naar Kosmonaut 8A, 3824MK Amersfoort.

10. Wat je niet kunt retourneren

Sommige producten nemen wij helaas niet retour en kun je dus niet terugsturen:

  1. Softwarepakketten waarvan de verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend. Of als deze zijn geïnstalleerd of geregistreerd.
  2. Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
  3. Goed geleverde diensten, zoals ICT hulp, workshop, webinar of advies. Telefonisch, digitaal of face-to-face.

11. Wat als je niet tevreden bent over een dienst

Een geleverde dienst kan helaas niet teruggenomen worden. Maar als er iets mis is gegaan krijg je altijd een gratis Quick Support van ons. Boek gerust via: https://calendly.com/superremie/quicksupport

  • Ben je nog steeds niet tevreden? Zorg dan dat je dit binnen 30 dagen na ons laatste contact doorgeeft zodat we kunnen leren hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren en eventueel een regeling kunnen treffen.

12. Wat we van jou verwachten als je niet tevreden bent over een dienst

  • Als je een dienst hebt afgenomen verwachten we dat je tijdens of binnen 1 dag na de dienst aangeeft dat je ontevreden bent of nog meer verwacht. Als je tijdens of binnen 1 dag na de dienst niet laat weten dat er iets aan de hand is, dan kan het zijn dat je geen of minder geld terug krijgt bij klachten.

13. Wat je van ons kunt verwachten als je niet tevreden bent over een dienst

  • We zullen binnen 7 dagen nadat we het weten, bij voorkeur telefonisch, contact opnemen over waarom je niet tevreden bent.
  • We zullen er alles aan doen om te zorgen dat je toch tevreden bent.
  • Ben je nog steeds niet blij en wil je een schadevergoeding?
    • Een schadevergoeding na een dienst van ons aan jou kan nooit hoger zijn dan de gefactureerde arbeidskosten, tenzij de wet hier iets anders over voorschrijft.

14. De prijs

  1. Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verassingen komt te staan. Zie ook artikel 4.
  2. Alle prijzen zijn inclusief BTW. Met uitzondering van zakelijke dienstverlening.
  3. Voorrijkosten:
    1. zijn gratis als de normale reistijd met de auto vanaf Amersfoort Noord korter dan 30 minuten is.
    2. zijn €40,- als de normale reistijd met de auto vanaf Amersfoort Noord tussen de 30 en 60 minuten is.
    3. bij meer dan 60 minuten rijden zoeken we een andere consultant voor je!
  4. De verzendkosten van fysieke producten zijn vanaf €6,75, zie postnl.nl voor actuele prijzen.
  5. Parkeerkosten worden 1 op 1 doorgerekend, dus zonder opslag.

15. Nakomen van beloftes en garantie

  1. We doen wat we beloven. En zijn altijd eerlijk tegen je. Zie ook artikel 4.
  2. Jij hebt recht op een goed product of dienst. Is er toch iets aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. Als we de kans krijgen, doen we het het liefst nog iets beter in jouw voordeel!

16. Dienstverlening en bezorging

  1. We werken elke dag hard om jou blij te maken. Onze bestaande klanten kunnen dit beamen, kijk maar eens hier: https://consultants.apple.com/nl/701
  2. Als we onze afspraak willen of moeten verplaatsen laten we dit zo snel mogelijk weten!
  3. Als je via onze online planner hebt ingeboekt dan komen we op de afgesproken tijd en komen maximaal 30 minuten te laat.
  4. Als we te laat komen laten we dit voor de afspraak nog even weten, helaas vaak kort voor de afspraak omdat de vorige afspraak ook onze volle aandacht krijgt.

17. Betaling

  1. Als wij je vragen om een bedrag vooraf te betalen:
    1. sturen we een fysiek product binnen 2 dagen op.
    2. krijg je bij een digitaal product direct toegang tot de eerste module.
    3. mag je bij een dienst meteen een afspraak inplannen via https://calendly.com/superremie/.
  2. Als wij je vragen om achteraf te betalen:
    1. sturen we de factuur binnen 1 week na de werkzaamheden op.
    2. verwachten we dat je snel betaalt, maar uiterlijk binnen 2 weken.

18. Klachten

  1. Heb je een klacht? Dat vinden we echt heel jammer, we hopen het natuurlijk nog goed te kunnen maken!
  2. Laat je het ons zo snel mogelijk (binnen 2 weken) weten? En omschrijf je het probleem zo duidelijk mogelijk?
  3. Je krijgt binnen 1 week antwoord van ons. Als het telefonisch is kunnen we misschien direct helpen of we geven aan hoeveel tijd we nodig hebben om het weer recht proberen te zetten.

17. Geschillen

Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak voor te leggen aan een rechter. Dat zouden we echt heel jammer vinden. Maar we respecteren je keuze.

18. ACN lidmaatschap

  1. Wij zijn lid van het Apple Consultants Network. Dit betekent dat we aan hoge kwaliteits- en verzekeringseisen moeten voldoen. Heeft de rechter besloten dat je in je recht staat? Dan zijn we verzekerd tot een bedrag van €2.500.000,- per aanspraak met een opzicht tot €50.000,- per aanspraak.
  2. Wil je contact opnemen met het Apple Consultants Network? Stuur dan een e-mail naar [email protected]

19. Tot slot

Dank je wel voor het lezen van de Algemene Voorwaarden. Als we in de toekomst iets veranderen aan deze voorwaarden dan vind je deze terug op deze pagina.

Laatste update: 27-10-2020.